31 Ekim 2013 Perşembe

Ulaşım Aracı Hikayeleri

Merhaba ben Sude 20 yaşındayım kumralım arkadaşlarım fiziğimin çok güzel olduğumu söyler.bu arada izmir'liyim neyse ben kasım ayı gibi

yaşadığım bir anımı paylaşacağım sizinle.metrobüslerin ne kadar dolu olduğunu bilirsiniz.bir gün işten çıktım saat 7 gibi tam iş çıkışı daha da kalablıktı.neyse koşa koşa metrobüseyetiştim ben geldiğim sırada metrobüs gelmişti en arka kapıdan bindim ama nasıl kalabalık kendi kendime söylendim 5 dk beklesen otururdun diye taa zincirlikuyuya gidicem.ama öyle bi durum ki herkes birbirine yapışmış ve ben çok ar bi alandayım.metrobüs hareket etti biz tın tın gidiyoruz.çok geçmeden bacaklarımda bir elhssettim.çok önemsemedim daha önce birkaç kez olmuştu çünkü.birazdan daha belirgin şekilde bacaklarımda bir el dolaşıyor.şöyle bi arkama baktım 45 yaşlarında bir amca.ses çıkarmadım ya hiç takmadı herif beni.sonra eli popoma çıkmaya başladı nazik nazik avuçluyo.şöyle bi baktım etrafıma yarısı uyuyo zaten yorgunluktan.bende popomu biraz daha yaklaştırdım.bende tayt giymişim tüm vücudum hisseiliyor.amca anladı beni aha sert okşamaya başladı ben biraz daha önlere geçsin derken amca elini amıma uzattı ve beni resmen sikine yağıştırdı ama o ne arkamda kalın bişey hissettim.eliyle taytın üzerinden amımı yoğuruyo ama bi yandan sikini kıçıma bastırıo büyüddükçe büyüdü arkamdaki.elini aldım taytımın içinden amıma soktum pamaklasın dye orgazm olum bi yandan bende pantolun üzerinden onunkini avuçluyorum ama canım nasıl sikilmek istiyor orda yatırsın beni yere bağırtı bağırta canımı acıtarak çatır çatır becersin istedim beni.bende kıçımı sürtüyorum bastırıorm falan ikimizde boşalık.sonra benim ineceğim durak geldi ve maalesf ki bitti.ama canım hala sikilmek istiyo ağlata ağlata bağırtarak becersinler istiyorum. 

7 yorum:

  1. Ohhh 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. ewli çiftler arayın tek erkeğim
    05011502963

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Taner ben ist varmi evli esini anlatan sohbet edecek tekim çifte tecrübem var 5458622275

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Bebeğim hikayenizi okudum sizinle tanışmak sevişmek sexs yapmak o güzel götü vede amcığınızı öpmek emmek yalamak dillemek inlete inlete sikmek sikmek istiyorum. Ben tek erkeğim 69.yaş.15.cm dulum Erzincan lıyım Erzincan da ikamet ediyorum ara yaz tanışalım görüşelim. BEBEĞİM. Sıfır beş sıfır yedi sıfır kırk iki seksen yedi otuz iki

    YanıtlaSil
  6. istanbuldan yalnızlık çeken sırdaş arayan bayan arkadaşlar ve eşine masajla birlikte jest yapmak isteyen beyler watsap var saat sınırı yok her an yazın 05325075457 arayın

    YanıtlaSil
  7. 0543 528 42 07 ÖZELE AÇIK YAKIŞIKLI VE SERTİM SADECE HATUNLAR azgın amı sulanmış hatunlar Antalya

    YanıtlaSil